Humörsvängningar

Humöret går verkligen upp och ner ibland, på senaste tiden mest ner på grund av all stress med lägenhet och annat, men en dag som denna känner jag mig glad. Jag är ledig och det är sommarvärme. Har legat 3 timmar ute i solen, läst en bok och bara njutit, sugit åt mig av solen och till och med fått lite färg.

Helgen avslutades igår med ett glas rosé och räksallad på uteservering i solen, med emelie. När humöret är i botten pratar vi om livet, vi skrattar och allt känns bra igen. Planen är nu att skaffa en 3a, förstahandskontrakt lite utanför centrum. Flytta ihop ett tag och leta ettor samtidigt, allt blir så mycket enklare om man har ett förstahandskontrakt under tiden.

Jag hatar när människor är okapabla till att kompromissa. Pengar är inget som bara finns, oavsett hur gärna man vill lägga pengar på saker är det inte alltid man har råd, och att vissa inte tänker på det gör mig förbannad.


malin

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Idioti är vad det är! Men vi hittar på något bättre, som bara vi kan hitta på saker! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback