Struktur

Leedig. Fast jag längtar faktiskt lite till jobbet idag, tänker att det blir så när man inte har något att göra på sin lediga dag. Men så tänker jag lite till och inser att jag visst har att göra, fast bara tråkiga saker, dom är lätt att glömma bort.

Behöver bli lite mer strukturerad i vardagslivet, så här kommer dagens att göra-lista:

  • Ringa och flytta fram nageltiden till nästa måndag [x]
  • Ringa och boka bord på Manana, 7 pers. födelsedagsfirande []
  • Ringa Emelies kollega angående lägenhet []
  • Handla mat []
  • Posta en såld bok []
  • Diska []
  • Flyttpacka []
  • Dammsuga och damma []
Hur mycket tror ni jag kommer få gjort? Om jag känner mig själv rätt så kommer dom tre sista punkterna bli lite halvt färdiga!

Innan jag börjar med något ska jag se på days :)


malin

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Mysigt med födelsedagsmiddag på Mañana!! :) En rapport om days vore fint, vad händer nu för tiden?! :)

Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 01:27:42
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback