Om jag hade en miljon..

..så skulle en hel del av pengarna gå till möbler och inredning, gud så mycket fint det finns. Fast om jag hade en miljon skulle jag kanske först försöka skaffa mig en egen lägenhet. Nu när jag hoppar runt från den ena andra hands lägenheten till den andra känns det inte jättekul att köpa på sig dyra fina möbler för att bara bo där ett tag och sedan kanske hamna nånstans där dom inte får plats eller passar in. Så medans jag är i det här mellanläget så får man fynda, och köpa något fint varje gång man byter lägenhet istället. Idag har jag fyndat detta:


Fina korgar till bokhylla eller förvaring, två av den i mitten för 70 kr styck.



Den bruna tvättkorgen med smart dragskostägning så man slipper se den tråkiga tvätten, 249 kr.



Två stycken nattduksbord, 450 kr styck.

Allt detta på
JYSK.


Innan var vi inne på IKEA en runda, Emelie hittade bland annat en superfin sängstomme för 1000 kr, sjukt fin och sjukt billig, och inte typiskt IKEA. Jag köpte en stekspade. Ja, vad ska man säga, har tröttnat lite på IKEA trots att det finns en hel del fina grejer, men oftast är dom sakerna ganska dyra om man då inte vill ha den typiska IKEA-stilen. Och det är väl den jag inte vill ha längre.


malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback