Le och var glad

Det kunde varit värre (fast det känns illa nog för alla sjukdagar jag haft det senaste..)

Andra dagen hemma med vad dom kallade "förmodligen, kanske, ögoninflammation". Igår var ett helvete, men blev bättre på kvällen, men imorses såg jag ut och kände mig som en besegrad boxare. Bara att ge upp. Men nu känns det helt okej så imorgon jobbar jag oavsett. Känner mig inte så snygg och det är jobbigt när man ska stå i kassan hela dagen och möta alla kunder, jag som inte ens vill gå och handla utan smink haha. Ett problem att komma över, för det är ju kanske världens minsta problem.

Min flyttpackning är påbörjad. Har fyllt två IKEA-lådor redan, med nästan bara böcker och skrivbordssaker. Vart ska resten få plats?

Lagt ut två annonser på blocket med böcker, lite fel tidpunkt nu att sälja kurslitteratur men förhoppningsvis blir jag av med nån iaf. Även en tradera-annons med mina fina pumps jag köpte till förra nyåret. Dom satt så perfekt när jag köpte dom men nu får jag inte ens i fötterna, vad har hänt? Visste inte att fötterna kunde bli så feta, okej att jag lagt på mig nåt kilo eller två, men fötterna?!


Det är en sorglig dag..


malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback