Tjejer kan

Vilken helg.
Jag är riktigt impad av mig och emelie! Fredagskvällen, efter en heldags jobb, spenderades med att köra en vända flyttlass. Igår kl 9 hämtade vi skåpbilen vi hyrt på macken nedanför mig och körde upp till lägenheten, packade in hela resterande del av min lägenhet, möbler och allt. Vi pusslade, vred och vände och fick in allt. Körde till vår nya lägenhet och in med allt detta i förråd och upp i lägenheten. Tillbaka med bilen till macken, och hem med bussen. Allt detta på 4 timmar i hundra graders värme. Detta bevisar ju hur grymma vi är och att det inte behövs en massa karlar till flyttning, som dom ofta tror :P Effektivitet, det är tjejer bättre på helt klart! Idag blev det en tur till IKEA bakis och allt (efter en rolig kväll hos annie), men deras köttbullar och mos gjorde susen, bästa dagen-efter maten. Hem för att få besök av min familj. Och efter det skruva ihop ett bord, ett nattduksbord och till sist en stor byrå (jag har gett upp och ligger i soffan, emelie skruvar, händig kvinna som hon är min sambo).
Nu är jag helt SLUT!
Och imorgon kl 8 är det bara att gå upp och tvätta, har jag sagt att jag vill ha semester nu?

malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback