Tjyv

Hade en sjukt kul kväll igår här i min ensamhet, gick runt och skrattade för mig själv, låter kanske konstigt men kul var det iaf. Från en bra kväll till en mindre bra dag idag. Det började med att badrumslampan exploderade, som tur och konstigt nog var klarade jag mig från glas i både ögon och hår. Åkte till jobbet där det var både snatteri både en och två gånger. Inte nog med det har jag flängt på lagret upp och ner på stegar i tropisk värme och inte vett nog att ta av mig min tjocka jobbtröja. Slutade jobbdagen svettig och trött, men cyklade iaf hem mammas cykel, kom till slut hem. Jätte svettig och jätte trött.

Försöker iaf få ett bra avslut på dagen och har precis målat naglarna fint rosa. Fattas väl bara att jag förstör det precis innan jag ska sova.

Tack och hej.


malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback