Rock this style

Solen förändrar människor, alla är gladare och trevligare, på bättre humör. Jag har haft en grym helg! AW i fredags med emelie och hennes goa vänner. I lördags gick jag upp tidigt för att åka till linné och klippa mig. Har hittat min frisör och det känns bra, go tjej på en liten mysig salong. Resultatet blev..kort! Men jag är himla nöjd, det här är jag!



Efter den stora förändringen åkte jag in till jobbet och lunchade med ullis, mötte sen upp madde och snackade lite skit, övertalade henne att festa med mig på kvällen och fest blev det! Ända till 5 på söndag morgon.

Och så var det måndag igen. Ledig. Vet inte vad jag ska göra av dagen. Borde vila, sova, eftersom jag ska jobba 10 dagar i sträck nu. Oh my..

Något som gör att jag får Linnéa-cravings:

JAG SAKNAR DIG! ♥


malin



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Och jag saknar dig, JÄTTEMYCKET! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback