Mitt i hjärtat

Jag älskar Göteborg. Som jag känner nu så vill jag aldrig flytta härifrån. Staden växer i mina ögon ju mer jag lär känna den, det är underbart. Jag är kär i livet, just nu.

Hade ni suttit med mig på scandics takterass igår, med det där glaset rosé och solen i ansiktet, hade ni förstått känslan jag har.

I påsk så har jag jobbat varje dag, men tagit vara på kvällarna och umgåtts med vänner, kul har vi haft det! Träffat emelie varje dag. Afterworkade med henne och johanna i torsdags, vin och mat med hennes familj i fredags, fest med henne plus lite andra goa i lördags, och avslutning på takbaren igår. Älskade vän, flytta aldrig till afrika!

Jobbar till och med torsdag, efter kl 19.00 har jag gjort mina 10 dagar. Sen är jag ledig fredag-måndag, gud vad efterlängtat. Mamma kommer hit på fredag och stannar till lördag. Vi ska gå på stan, äta italienskt på kvällen och ta nån drink. Mys, saknar dig mamma! På lördag är det dags att fixa till mina klor igen, herregud vad dom växer när man har fejknaglar. Ska till salongen vid 2, sen får jag se vad jag hinner med resten av dagen, något slags valborgsfirande blir det iaf!


malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback