Make this day a great day

Dag 06 - min dag

Det är måndag idag och jag är ledig. Tog en lång sovmorgon, gick upp och kollade på days och tog mig en kaffe. Satt ute i solen lite förut och bara njöt, försökte ignorera byggarbetsplatsen runt omkring mig, hörde inte borrandet utan tog bara in solen och värmen. Precis tagit en powernap, min kropp är trött, men jag drömde om att jag snörade på mig löparskorna och sprang till vattnet så det funderar jag på att göra sen. Inbillar mig att jag kan springa, eller framför allt att jag gillar att springa. Men det gör jag inte. Men jag kan lära mig.

Nu ska jag ta en dusch, sminka mig och sen hoppas jag på att en vän orkar ses. Vill krama henne och säga att allt kommer bli bra. Jag vet att allt kommer bli bra.


malin

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback