Kaos överallt

Denna kvällen blev helt kaos, stressig och riktigt jobbig. Det är sjukt jobbigt att inte veta hur det blir, ena sekunden verkar det superbra, den andra så vänds allt upp och ner.

Jag pratar lägenhet.

Hade en lägenhet på G som verkade jättebra! En stor lägenhet med hyffsad hyra som jag ändå skulle klara själv, ett års hyreskontrakt. Jag vill verkligen flytta. Bor och har bott i ett byggkaos i mer än ett år, ständiga projekt pågår utanför mitt fönster och jag som inte ens får något för det måste bara stå ut med det. I augusti ska dom in i lägenheten och greja i flera veckor, stambyte. Kommer inte ha tillgång till egen toalett eller dusch. Fy fan vad jobbigt. Och grannarna, nej tack. Och reglerna här, nej tack på den med.

Inflyttning 1a maj i den nya lägenheten var det isf, var bara tvungen att hitta någon som kunde ta denna lägenheten samma tidpunkt. Stressade upp han som äger den, känns ju lagom kul, för att sedan inte få den andra lägenheten. Eller få, jag valde att blåsa av det hela. Så som tjejen som ägde den andra beskrev den i början lät perfekt, men idag fick jag se bilder. Rent ut sagt förjävligt. Snacka om att bli lurad.

Så nu blir det ingen flytt. Allt detta för ingenting, fick väl bara magsår på köpet.


malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback