till mamma

det här är till dig mamma, eftersom du tycker att jag är mycket sämre än alla andra på att uppdatera min blogg :)

Till att börja med: Grattis till MVG på datakursen! Jag är mkt stolt :)

Har nyss kommit hem från jobbet, ska jobba lite imorgon också. Annars är det praktik som gäller, det är sådär. Längtar till byte, nästa skövde kommuns info.avdelning, ska bli kul tror jag!

I fredags var det o´learys med elin,erik,tony, viktor, linnéa och josse! Och i lördags var det fullt hus, i lägenheten. Mkt folk men en lyckad fest, enligt mig iaf :) Jag hade jättekul! Hoppas alla andra hade det också! Var superkul att hanna,lina och jill kom hit. Jag vill verkligen höras och ses oftare, men ibland är det svårt.. men denna gången lyckades vi iaf komma ut, det hör till ovanligheterna. Huset var helt okej, bättre än väntat. Det enda dåliga med helgen var att det såg ut som fan i min lägenhet dagen efter..usch..äckligt. Men det är sånt man får ta.

Studentambassadörsbesöket gick förresten bra! Var lite nervös innan seminariet men det gick bättre och bättre, synd att det inte var så mkt folk överhuvudtaget den dagen som var intresserade av att fråga saker om högskolan, då går tiden lite segt. Ska kanske stå i Herrljunga på kunskapskällan den 3e mars, med maria. Hoppas bara att dom är snälla och låter mig åka med, då kan jag åka hem den helgen också..blir inte så ofta längre..



malin

Kommentarer
Postat av: Emma

Våra mamma är nog lika nyfika, dom borde bli kompisar! Min mamma har koll på det mästa och klagar på mej oxå när jag inte skriver blogg! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback