jag trivs

åh,mina jobbkollegor på Team Sportia är hur goa som helst. 6 veckor känns kanske inte så farligt ändå, vi har kul. Och nu har jag fått tider inför sommaren, perfekt. Ledig lite då och då, men jobbar sammanlagt 4 veckor och 2 dagar. Ska bli skönt att tjäna lite pengar, ska verkligen försöka spara,vill väldigt gärna flytta från herrljunga, där alla vet allt om alla..och folk ska bara lägga sig i.

Igår köpte jag en mycket fin bikini, jo jag vet, det känns lite avlägset just nu eftersom det snöade imorses, men jag kunde inte låta bli. Den var himla snygg :) Och jag som skulle spara.

Matten känns avlägsen, väldigt långt borta just nu. Jag fattar inte hur jag ska klara, när man jobbar till 20 över 6 och kommer hem 7 varje dag, jobbar varje lördag, hur orkar man sätta sig och glo i matteboken då? Nej. jag har lust att bara slänga den i papperskorgen. Jag längtar något enormt till studentens glada dagar..men usch, jag kommer sakna många.

På lördag är det 2 år sedan farmor gick bort. Det känns skumt, ibland känns det som om det var igår, och ibland känns det som om 10 år passerat. Ville så gärna att hon skulle ha fått sett allt, studenten, min balklänning, mina fina vänner.. Det är så synd.


malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback